Ljudje smo, dokler smo skupnost


Zadnje Jezusove besede v evangeliju po Mateju, tiste o oznanjanju in krščevanju, morda bolj kot o tem, kaj Jezus želi, da se po njegovem odhodu zgodi z drugimi, govorijo o nas, njegovih učencih. Ko nas namreč pošilja oznanjat in krščevat ljudi, jim govoriti o Bogu, jim kazati Boga, to dela predvsem zato, ker ve, da je to najboljši način, da učenci res ostanejo iskalci. 

Oznanilo namreč še bolj kot tiste, ki jih poslušajo, spreminja oznanjevalce. Da se torej pustijo učiti. Da se sprašujejo, koliko res živijo to, o čemer govorijo. Da se jim ob tem, ko bi morali blagosloviti nekoga, ki ga sovražijo, zatakne slina v goltancu. In jih tako počasi spreminja v svojo lastno podobo! Podobo Boga, po kateri smo bili ustvarjeni. 

In naš Bog je skupnost, Sveta Trojica: »Krščujte jih v imenu Očeta in Sina in Svetega Duha in učite jih izpolnjevati vse, kar koli sem vam zapovedal!« (Mt 28,19-20) O svetih odnosih gre naše oznanilo, če povemo drugače. Ker smo resnično podoba Boga, takrat oznanjamo, takrat krščujemo, kadar smo prava podoba človeka

To pa smo takrat, kadar svoje življenje živimo v dinamiki Svete Trojice: jaz, ki sem ljubljen; nekdo, ki mi pomaga; nekdo, ki mu hočem pomagati. Ker nismo sami, nikoli: »In glejte: jaz sem z vami vse dni do konca sveta.« (Mt 28,20) Vedno sta tu vsaj še dva, skupnost, jaz, nekdo, ki me potrebuje, nekdo, ki ga potrebujem. Z njo smo res to, kar smo. 

In živeti to je tudi najboljše, najbolj pristno oznanilo.

(misel ob nedelji Svete Trojice, leto B)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tone Pavček, Take dežele ni

I. Minatti, V mladih brezah tiha pomlad

Iskati večje dobro