Preskoči na glavno vsebino

10. dan: Veselja vam nihče ne bo vzel

Dragi nekdo!

Še vedno živim od včerajšnjega veselja. Še vedno. Tako močno veselje, za katerega ne vem natančno, kje, kdaj in zakaj se je rodilo. Kar zgodilo se je, že v samem pričakovanju birme moje sorodnice in prijateljice Anje, ki sem ji bil boter. In to veselje še kar traja. Kljub temu, da je danes kot vsakokrat po velikih in bogatih dogodkih mojega življenja na vrata spet potrkal kruti vsakdan s hudimi preizkušnjami ljudi, ki so mi dragi.

Jaz pa še vedno vesel. Je to greh? Je grdo, da se ti veseliš, medtem ko je drugim težko?

Morda je to za koga smešno vprašanje. Zame ne. Ker imam občutek, da tega mojega veselja drugi ne jemljejo kot nekega plamenčka, ob katerem bi se lahko sami pogreli, si otoplili dušo in se vsaj malo potolaženi vrnili v svoj težki svet. In potem se mi zazdi, kakor da sem egoist, ki uživa, medtem ko se drugi mučijo. Zato razmišljam naprej: je to prava ljubezen, da zavržeš svoje veselje in postaneš otožen in žalosten zato, da je drugemu lažje? Ali je bolj prav to, da goriš in svetiš, pa čeprav sam ne veš, ali to tvoje veselje komu sveti ali ne?

Želel bi si, da to moje veliko in prostrano veselje, ki mi ga je podaril Gospod – ker drugega vira te neverjetne sreče res ne morem najti – vžiga upanje tudi drugim. In mislim, da moram biti takšen, kot sem, tudi danes. Poln veselja tudi sredi krutega sveta. Pa čeprav edini, pa čeprav sam. Ker menim, da sem to bogastvo prejel z razlogom. Da bi tam, kjer sem, s svojim veseljem govoril o sreči tistega, ki ima Boga. Tudi tistim, ki se jim je danes posul svet. Tudi tistim, ki se čutijo same in zapuščene. Tudi tistim, ki samo preživljajo dan za dnem brez kakršnega koli razloga za veselje. Tudi tistim, ki pač gredo mimo, ne da bi jih moje veselje kaj posebej ganilo. Tudi tistim, ki mislijo, da se mi je samo strgalo in da bo že minilo.

Ne morem drugače. Ker je to veselje preveliko za moje srce. Včeraj sem vse naokoli kar objemal, največ svojo drago birmanko. In danes bi storil enako. Pa bom rajši nekaj tega veselja prenesel še v te vrstice. Zate. Ker ga ne želim in ne morem imeti samo zase. In to je znamenje, da je to veselje pravo.

Morda ob tem misliš: »Ha, se bo že prebudil iz teh sanj.« Ja, morda bo že jutri v moj svet odjeknila novica, ki mi bo vzela nasmeh z obraza. In če to veselje ni pristno, če to veselje ni pravo, potem bo s to novico pospravilo kovčke in izginilo neznano kam; verjetno se bo šlo napit v bližnji bar k Marjanci. Če pa je pravo, potem bom skupaj s teboj jutri spet tukaj, srečen, da si, da obstajaš. In da me imaš tu, v svojem življenju. Pa čeprav brez nasmeha. In tega veselja mi nihče ne bo vzel.

Tvoj brat Marko

Komentarji

  1. Moje ime je John. Bom z veseljem delim svoje pričevanje za vse moje prijatelje, ker sem nikoli ne verjamem da bom imel punco nazaj. Ko sem jo poklical nikoli vzel moje klice, me je črta na svoji Facebook in je spremenila Facebooka status.when sem šel z njo na njeno delovno mesto je povedala njeni prijatelji nikoli ne želite videti me.I poskusili vse, kar sem lahko naredil to imela svojo s sabo, ampak vse se ni izšlo, dokler sem spoznal človeka, ko sem potovanje v Afriko, da spoznaš mojega aunt.I mu povedal svoj problem in vse so se skozi pri pridobivanju hrbtu in kako se mi sramote v svojem mestu of delo, mi je rekel, da me bo pomagalo, ampak ne verjamem, da je v prvem place.but je prisegel, da mi bo pomagal, in mi je povedal, zakaj je moja punca me je pustila in tako mi je povedal nekaj skritih secrets.i je bil presenečen, ko sem slišal, da od njega, rekel je, da bo uročil za mene in bom videl rezultate v naslednjih nekaj dneh .. potem pa sem potovanje nazaj domov naslednji dan in sem ga poklical, ko sem prišla domov, je je dejal, da je zaseden vlivanje te napade in ga je kupil vse surovine, potrebne za napade, je dejal am bomo videli pozitivne rezultate v naslednjih 3 dneh, je v četrtek. Moje dekle me je točno ob 10:35 v četrtek in opravičilo za vse, kar je bilo storjeno, je rekla, da nikoli ni vedel, kaj počne je obljubila, da ne bo to again.It je kot jaz privide, ko sem slišal, da od nje in ko sva končala klic, sem poklical človeka in mu rekel, moja punca me je poklical na telefon opravičila. Sem to objavo na forumu za vse, ki se zanimajo za izpolnjevanje človek za pomoč je to njegov e-poštni naslov: Ancientijebudespelltemple@gmail.com Vse moram reči, je, HVALA VAM ZDRAVNIKA

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ljubezen do konca

Skazal je svojim ljubezen do konca . (Jn 13,1)  Jezusu ni moglo biti prijetno pri mizi. To je bil namreč že trenutek, »ko je bil hudič Judu, Simonovemu sinu, Iškarijotu, v srce že vdihnil, naj ga izda« (Jn 13,2). Tudi v drugih je bilo nekaj podobnega, zato mu ni moglo biti prijetno. Kajti tako je vedno, ko je med nami napeto, ko so med nami jeza, strah, užaljenost, zamera, prizadetost. Take stvari se čutijo, tudi če se nič ne reče, tudi če nihče ne besni naglas, ker take stvari od znotraj razdvajajo skupnost. Vsak se začne umikati vase, v svoje misli, v svoja prepričanja, okoli sebe gradi utrdbo in ni prostora za nič in nikogar.  Razpadanje  Jezus je čutil vse to. In je vedel, da njegova skupnost nevidno razpada. Tega pa ni smel dopustiti. Skupnost je zanj sveta stvar, ker smo samo zaradi nje ljudje še ljudje, in zato tako pomembna, da vanjo postavi edini kraj, kjer se lahko z njim srečamo do konca časov, da, prav v tej skupnosti, v kateri ima vsakdo dovolj razlogov, da bi zbežal od nj

Pustiti se premagati ljubezni

Svetloba slavno vstalega Kristusa naj prežene temine srca in duha! (iz bogoslužja velikonočne vigilije)  V današnjem jutru poti vseh ljudi, ki v svoji človeški slabotnosti usmerjamo svoje korake h grobu, k smrti, k uničenju, prestreže njegova šokantna praznina , nepričakovano presenečenje, ki nas ustavi in obrne v drugo smer. Bog je, ki v to našo temo greha, napuha, sebičnosti potiho stopa kakor luč, kot druga , alternativna možnost , da bi tako okrušil zaverovanost v lasten prav, v lastne rešitve in poglede. »Kaj pa, če nimaš prav?«  Nujni poraz Glas, ki pretrga našo slepoto, je zato tako odrešilen, ker je neizprosno drugačen od naših predstav, ker je možnost, ki je nismo predvideli, ki se nam ne zdi mogoča, morda niti pravilna ne, možnost, ki si je tudi ne želimo, ki se je kakor žene v tem našem grobu bojimo: »Stopile so ven in zbežale od groba. Trepetale so in bile vse iz sebe. In nikomur niso nič povedale, kajti bale so se.« (Mr 16,8) Se nam pač upira, ker je zato, da bi dopustili

Tone Pavček, Take dežele ni

Lepa je moja dežela. Bridkosti polna. Sèm je stvarnik sejal nemir in lepoto, ki je skoraj popolna, in žalost, kot je ni na svetu nikjer. Nikjer ni zemlja tako skromna in radodarna, nikjer ne pride lastovka tako hitro na jug, nikjer ni nikoli tako bledikava zarja skozi stoletja ohranjala up. Nikjer trave z Jurijem, svojim patronom, ne veseljačijo tako dolgo v jesen in nikjer ne kriče še pod betonom o zelenem spominu svojim ljudem. Nikjer niso hoste tako skrivnostne z brezni in grapami, ki jih je zlo polnilo s trupli, da njih belo okostje sije potomcem v neprijazno temò. Lepa je moja dežela. Lepa do muke. Samo tu gruli prsteno grlo rim. Samo tu so tudi groze manj hude. Samo tu lahko živim.

I. Minatti, V mladih brezah tiha pomlad

V mladih brezah tiha pomlad, v mladih brezah gnezdijo sanje - za vse tiste velike in male, ki še verjejo vanje. Za vse tiste, ki jim nemir v očeh zasije ob prvem pomladnem cvetu, za tiste, ki se srce razboli jim, ko dež zašumi v marčnem vetru, za vse, ki dolgo dolgo v večer na oknu zamišljeni preslonijo in sami ne vejo, kaj čakajo in po čem hrepenijo. O, v mladih brezah je tisoč sanj, pomladi in zastrtih smehljajev, kot v pravljicah Tisoč in ene noči iz daljnih, prečudnih krajev. O, v mladih brezah je tisoč življenj za vse tiste, ki ne znajo živeti in le mimo življenja gredo kot slepci in zagrenjeni poeti.

Potruditi se

Ne zgodi se več poredko, da mi med brskanjem po socialnem omrežju pride pred oči vabljiv naslov: »Kako shujšati brez truda.« Namenoma je tak, seveda, da bi pritegnil pozornost, kako tudi ne, saj lepo utemeljuje najpopularnejšo misel današnjega sveta, ki se razodeva tudi v bitcoinih in podobnih hitrih zaslužkih: kako dobiti čim več s čim manj truda oz. izgube. Glavna prioriteta našega sveta je pač dobiček . In čim hitrejši je, tem bolje. Trud je pri tem zgolj ovira.  Ne bi šlo za tako velik problem, če ne bi podobno miselnost začeli tudi živeti , jo torej uporabljati v svojih odnosih: dobiti čim več za čim manj truda. Ali še bolje: dobiti, ne da bi bilo treba kaj dati. In tega se tako v odnosih kot tudi v finančnem svetu ne da drugače kot z goljufijo : nekdo mora nekaj izgubiti, da lahko ti nekaj pridobiš oz. zaslužiš na njegov račun. Tako je z vsem, kar je pridobljeno na lahko. »Je pač najemnik in mu za ovce ni mar.« (Jn 10,13) Opeharjeni ljudje pa drug drugega gledamo s strahom in nej